مصاحبه آرشیو خبر ها
گرما ، خستگی ، بدشانسی

گرما ، خستگی ، بدشانسی

استفان لیختشتاینر مدافع راست یوونتوس معتقد است که " گرمای هوا ، خستگی و بدشانسی " عواملی هستند که باعث بوجود آمدن مصدومیت میشوند ولی با این حال این بازیکن یوونتوس را شانس اول دیدار پیش رو در سوپر کاپ ایتالیا قلمداد کرد.

ملی پوش سوییسی بیانکونری روز شنبه در چارچوب سوپر کاپ ایتالیا به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت و در اینباره معتقد است که بهبود بخشیدن به عملکرد فصل گذشته یوونتوس چالش سختی خواهد بود که باید با آن روبرو شوند.

این بازیکن در مصاحبه با گاتزتا دلواسپورت و در پاسخ به سوال بحران مصدومیت در تیم که گریبان 4 بازیکن این تیم از جمله کیلینی ، بارتزالی ، خدیرا و موراتا را گرفته است ، " گرمای بیش از حد هوا ، خستگی ناشی از تمرینات و بدشانسی " را از عوامل مهم این بحران برشمرد.

" اگر شما دمای هوا را به 40 درجه برسانید و همچنین تمرینات خود را دو برابر کنید فکر میکنم به راحتی قابل درک باشد که در این شرایط امکان مصدومیت افزایش می یابد و نمیتوان کسی را مقصر این وضعیت نامید "

" کار کردن بدون 3 مهره اصلی فصل گذشته تیم یعنی ، توز ، پیرلو و ویدال آسان نخواهد بود و به نظرم فصل سخت و پیچیده ای را پیش رو خواهیم داشت ، از ما انتظار میرود که نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته باشیم و این به معنی بردن لیگ قهرمانان پس از قهرمانی در سری آ و کوپا ایتالیا خواهد بود! "

" با این حال من معتقدم که ما در ایتالیا به عنوان تیم مدعی کار را شروع خواهیم کرد اگرجه که میدانیم تیم هایی همچون اینتر ، میلان و خصوصا رم که سالها رقیبی جدی برای ما بوده است و کار را در مواقعی بر ما سخت کرده است "

" ما پیامی برای فرستادن به رقبا نداریم و میدانیم که فصل درازی پس از شانگهای در پیش رو خواهیم داشت و در این لحظه تمرکزمان فقط بر روی بالا بردن این جام معطوف است "


این بازیکن همچنین در ادامه مصاجبه خود با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت که عصبانیت طرفداران لاتزیو را نسبت به او در بازی پیش رو در سوپر کاپ را درک میکند.

فارست گامپ در سال 2011 پس از 3 سال حضور در بیانکوچلستی این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد و انتظار میرود که در بازی شنبه در مقابل تیم سابقش هواداران لاتزیو با سوت های اعتراضی پذیرای او باشند!

" اگر شما نتوانید که از سوتهای اعتراضی هواداران جلوگیری کنید بهتراست که دست از این کار بکشید و توقف کنید ، متاسفانه طرفداران به این شکل هستند که یک روز عاشقانه شما را دوست دارند و روز بعد به محض انتقال به تیمی دیگر از شما متنفر میشوند "

" من عصبانیت هواداران را درک میکنم ولی آنها هم باید به ما بازیمنان کمی احترام بیشتری بگذارند ، به شخصه برای من چندان خوشایند نخواهد بود که پس از به ثمر رساندن گل با تیم جدیدم به خوشحالی بعد از گل نپردازم! "

" کسی نمیتواند مرا محکوم به این کند که در دوران بازی با پیراهن لاتزیو حتی به اندازه یک قطره عرق کم کاری کرده باشم ! من همواره در هنگام بازی برای این تیم تا آخرین قطره عرق ریخته ام و چیزی کم نگذاشته ام "

بازیکن سوییسی همچنین معتقد است که بازی با دفاع 3 نفره بهترین گزینه برای بانوی پیر است زیرا که در بین تیم های اروپا روش نسبتا نادری است.

" قبل از دوران کونته من در دفاع 4 نفره بازی میکردم و چندان به زحمت نمی افتادم ولی پس از آن با وجود سختی که در پست جدید به عنوان وینگ بک داشتم ولی اکنون بازی در این سیستم بهترین گزینه برای من است و آن را میپسندم "

" سوال من اینست که چند تیم در اروپا با روش 3-5-2 بازی میکنند؟ ....بازی در پست وینگ بک بسیار سخت است و تمرکز زیادی میخواهد زیرا شما باید تمام جناح زمین را پوشش بدهید ، به عنوان مثال شما هم باید فرانک ریبری را مارک کنید و مانع از نفوذ او شوید و پس از آن نیز بلافاصله در هنگام حمله با نفوذ خود به تیم کمک کنید! با این وجود من از هیچ چیز ترسی ندارم و با هیچ سیستمی نیزمشکل ندارم حتی اگر مجبور به بازی با 10 نفر باشیم "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: